reklama

Unavený piatok.

Tiež Vám padá hlava na klávesnicu ? No ja sa tvárim prudko pracovne a zúrivo zápasím sám so sebou. V pravidelných intervaloch padá hlava dole a úderom na tú dlhú klávesu oznamuje, že čoskoro padla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
No táto je tiež unavená
No táto je tiež unavená (zdroj: No autor ... zase ja)

Ešte hodinu... či koľko, už ani neviem s dobitými očami ako boxer v šiestom kole pozerám na mihajúci sa monitor. Prásk.

Chvíľu sa mi zdá ako prichádza sobota a ja natešene odhŕňam záves pozerám do toho krásne upršaného rána. Normálne sa teším, že je škaredo, konečne odzvonilo záhradným prácam... monotónne tukanie klávesy o ktorú som oprel čelo ma neľutostne vytrháva z tej krásnej predstavy...

Hypnotizujem hodinky a ako na ne pozerám mám pocit akoby sa presýpali naopak...

Mám napísať kam som zase oprel čelo ? Nie ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nevadí veď keď uvidíte dnes v zápche pred križovatkou típka čo má otlačených pár kláves na hlave... tak to som ja... alebo moj kolega ... alebo ten típek z firmy odvedla...

Dušan Lechan

Dušan Lechan

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Grafik, ilustrator, DTP operator moj web Zoznam autorových rubrík:  úletKresličkovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu